Typisk bra dag

0kommentarer

Härlig dag! Efter frukost tog jag och Michael första långpromenaden på 3-4 veckor. Sol, snö och lungor som hyfsat klarade ansträngningen. Jag kände livet i mig!
 
Väl hemma verkade började vi med dagens surdeg. Vi hittade mögliga passionsfrukter i kylen och Michael åt ett äpple som luktade mögel. Så vi tömde hela kylen, städade och rensade ut. Väldigt välbehövligt! Hur mycket tacosås (öppnade burkar), fransk senap och peperoni kan man behöva? Nu kan man andas där igen och det känns så fräscht! Men ganska länge ångrade jag mig mitt i processen.
 
Jag hade dessutom rengjort ugnen innan promenaden och kände att mitt duktighetskonto redan var fyllt.
 
Efter lunch tog Frans och Michael en liten gubblur tillsammans, så jag drog till gymmet.
 
Mitt mål var att testa kroppen nu lite efter mykoplasma och se hur den reagerar. Flåset är verkligen i botten, men det kanske inte är så konstigt? Styrkemässigt har jag väl backat lite under dessa veckor när jag mest legat still i soffan, men det kändes ändå ok. Musklerna ville väckas i alla fall. Så några pass till så kanske jag är tillbaka där jag var. Skönt!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej