Fixet fortsätter men kroppen har lagt av

1kommentarer

Vaknade idag av att jag knappt kan röra mig. Kroppen är helt slut! Antar att förflyttning av diverse möbler från frukost till kvällen satt sina spår. Benen är som stockar och ländryggen skriker av smärta. 
 
Idag får jag försöka lägga band på mig och vila kroppen så mycket som möjligt. Natten har ju varit hemsk när jag vaknar och behöver kissa, men det är i princip omöjligt att röra sig. Inte en enda muskel samarbetar och allt gör ont. Graviditet är verkligen en försmak av hur ålderdomen kan kännas.
 
Idag fortsätter dock fixandet, men jag delegerar istället. Elsalie målar och Michael fixar med uterum och klipper gräs. Snart väntar en IKEA-runda och jag behöver samla kraft för att bara ta mig runt i varuhuset.
 
Vår lilla hantverkare.
 
 

1 kommentarer

Ellen Delin

03 Sep 2017 11:13

Hoppas ryggen blir bättre! Ryggsmärta är inte roligt alls.

Svar: Tack! Borde skärpa mig och inte göra saker som jag VET är uselt för kroppen. Men det är så svårt när man bara vill boa sig.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej