Fölsis och harmoni

2kommentarer

37 år idag! 37 och trebarnsmamma, rätt så lyxigt ändå. Jag känner rik och otroligt lyckligt lottad. 
 
 
För en vecka sedan kom vår lille Frans äntligen ut och redan så här en vecka senare känner jag mig ganska redo för världen och oförskämt stark. Är det så att man helt enkelt får rutin efter tredje gången eller är jag bara på en väldigt bra plats i livet?
 
Dagen firar jag med bara familjen. Lite besök av svärmor och syster samt hennes Carl, men annars bara vi. Jag blev uppvaktad på morgonen med munkar, blomma och present, fick sedan somna om och sova ut. Vi har även tagit en kort promenad i regnet och premiärbadat Frans. Fullspäckat schema...
 
Nu står min man och gratinerar skaldjur samt korkar upp champagne. En födelsedagsmiddag i min smak! Ursäkta mitt namaste-inlägg men jag är skitlycklig här i bebisbubblan!
 
 

2 kommentarer

Longevity - en blogg om hälsa

07 Oct 2017 18:31

Grattis!

Maggie Bergius

07 Oct 2017 21:12

Så mysigt! Grattis och njut:)

Kommentera

Publiceras ej