Säkert

0kommentarer

I torsdag hade jag en ljuvlig kväll. Jag hade köpt biljetter till mig och Jossan för att se Säkert spela på Strömma farmlodge.
 
Vilken frihet när jag fräste iväg från jobbet för att möta upp min kompis på en pendelparkering för att sedan roadtrippa ner till vårt första stopp i Varberg. Middag vid hamnen i solen och en god alkoholfri öl satt fint. Men det bästa var så klart att hinna prata någorlunda ostört, i alla fall tills en väldigt påflugen dam med sällskap slog sig ner vid vårt bord. Trots att vi tydligt markerade att vi var där för att bara träffa varandra så skulle det frågas om än det ena än det andra...
 
Men efter avslutande kaffe åkte vi till Strömma, kollade i den fina butiken och väntade in Annika Norlin i den gamla ladan. När hon gick på scen och drog av de första stroferna så reste sig håret på armarna och under kvällen så brände både tårar bakom ögonlock och skratt letade sig ur strupen. Hon är min absolut största idol och ett geni.
 
Total girlcrush!
 
På väg hem var jag så pepp och lycklig! Att få hänga med Jossan en hel kväll samt se Annika! Så fint.

Kommentera

Publiceras ej