Total eufori

0kommentarer

vet ni vad höjden av lycka är?
 
 
Idag hände något som fick stundande barnafödsel att blekna bort. Idag fick vi tillbaka vårt wi-fi hemma som Comhem kapade för 2,5 vecka sedan! Jag orkar inte beskriva alla turer och alla timmar Michael har suttit i telefonsupport, men det har varit helt otroligt komplicerat och jag hade behövt terapi om jag behövt ta tag i detta.
 
I 2,5 vecka har vi snålat med den bit för bit-köpta surfen från våra telefoner. Barnen har inte kunnat använda ipaden som vanligt efter skolan och jag har inte kunnat se på Netflix eller HBO utan varit helt utelämnad till gammeltv och dagens tablå. Inte så kul vecka 33 innan någon vettig serie kommit igång efter sommaren kan jag meddela.
 
Men nu! Jag vill bara slösurfa i timmar, skriva blogginlägg och okynnesladda ner appar! Hurra!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej