Lördagen har startat

0kommentarer

Kul att vara igång med bloggning igen! Om man nu kan vara igång efter bara 1 inlägg? Idag har jag väckts bryskt av nedkissad dotter och har alltså redan innan 7 hunnit slänga in en tvätt, bädda nytt, duscha av ett barn och gjort Pennys första frukost. Hon är ju en frukostätare av rang om hon bara får det utspritt över tid och med nya smaker hela tiden. Inte sällan blir det både ägg, macka, yoghurt och havrepuffar samt frukt. Idag startar Elsalies handbollsskola och trots att det är pappahelg för henne tänkte jag ta med mig Penny och smygkika på första träningen. Jag älskar ju handboll! Trots att jag inte varit i närheten av att spela själv så är det den sporten jag alltid hoppats komma nära. Gick mycket på matcher i Alingsås som tonåring och älskade upplägget. Nu återstår att se ifall det är något för Elsalie. Så hej lördag med handboll, familjegympa med Penny och förhoppningsvis en egen träningsstund. Ensamhelger med lilltjejer har ett helt annat tempo än med de andra energiknipperna. Lugnt och slött.

Kommentera

Publiceras ej