Nu känner jag livet i mig!

0kommentarer

Vår familj är den njutigaste på jorden den här helgen tror jag. Trots att vi inte är tillsammans allihop så krämar vi skiten ur Kristi himmelsfärd.
 
Stora tjejen är i Danmark med pappasläkten och njuter av sol och bad. Vi är i Grythyttan och lyxar oss med gourmandvistelse och lilla tjejen, undrar om hon inte njuter mest, hon är hos sina faddrar och springer nakenfis, leker med diverse djur, äter nutellamackor och pussar på "sin Peter". Lycka för en 2,5-åring.
 
 
Men vi har det otroligt härligt här i Grythyttan. Igår åt vi sjurätters och blev fnissfulla på finvin. Idag har vi besök det charmigaste "hotellgym" jag varit på, ätit lunch på Loka brunn samt tagit var sin spa-behandling. Livet på en pinne!
 
 
Vi bor i ett charmigt rum i det fina gästgiveriet med delar från 1600-talet och vi hinner prata ordentligt. 
 
Nu sitter jag i solen med mitt rödrosiga ansikte efter portömning och väntar på Michael som masseras. Tur att man längtar så mycket efter sina barn annars hade man väl aldrig åkt hem. Erhm om det inte vore för pengaflödet också förstås....410kr för buffelunch med bakad karré som huvudrätt, är väl ändå lite väl i överkant....?
 
Ojdå röd, blank näsa och solbränt dekolletage..äsch bjuder på den!

Kommentera

Publiceras ej