En pirr-lista

0kommentarer

Saker som gör att jag känner livet i mig:
 
* Det är sommar på riktigt, dvs man kan förutsätta att temperaturen håller sig runt 20 grader nästa dag också. redan nu är sommaren 2016 finare än sommaren 2015
 
*Idag jobbar jag hemma och kunde alltså ta en snabb löprunda på morgonen när andra körde iväg till jobbet, dvs jag fck känns mig som en hurtig "jag har ett fritt jobb"-människa.
 
*Mina nya Asics-skor var supersköna, som att springa på moln samt att jag såg två vilda kaniner med vit bullig svans, precis som tecknade kaniner brukar se ut
 
* Efter nattens regn luktar det typ smultron ute
 
*Min mens är snart slut, hurra!
 
*Jag och stora tjejen hade en urladdning på varandra i morse som landade väl. Jag tror till och med att hon fick sig en tankeställare och vi blev sams på riktigt
 
*Lilla tjejen är så jävla söt när hon tror att "svalnat" = "färdig", så det blir så gulligt när vi vattnar jordgubbarna och hon undrar om de har "svalnat nu"
 
*Michael äter sista biffen imorgon, dvs snart får jag semesterhångla
 
* Idag kommer ett rack till skivstången hemlevererat (därav mitt hemmaarbete idag) och jag kan börja öka vikterna på benböjen utan att riskera att slå ihjäl mig
 
*Jag har tagit tag i en sak på jobbet som legat och grott länge. Heja mig!
 
* Jag har köpt en strandtunika som jag är lite kär i och vill ha på mig hela tiden medan jag drömmer mig bort till Franska rivieran
 
* Barnen är så gulligt syskonkära, bråkar på dagen men ser ut så här på natten/morgonen:

och de vill alltid ha så lika kläder och frisyrer som möjligt. I morse blev det Pippi-flätor:
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej