Löfte nummer två

0kommentarer

med tillägg från förra inlägget så måste ju nyårslöften också inkludera någon typ av hälsolöfte. Jag har ju faktiskt varit ganska så duktig med träningen under 2015 ( mitt löfte då var att få in träningen som en del av min vardag) och känner att jag äter ungefär så som jag vill äta, lite nyttigt, lite skit och mest mittemellan, så här kommer istället mitt prestationsinriktade löfte:
 
Jag vill lära mig att göra chins!
 
Jag har ju inte direkt provat, men jag antar att jag är långt ifrån just nu. Jag har ju inte heller så mycket träningstillfällen då jag mest tränar hemma eller i jobbgymmet där förnedring inte ingår i mina rutiner. Så jag har löst det hela genom att beställa hem detta idag:
 
Så i hemmet skyddade vrå ska jag först bara hänga, sedan med hjälp av olika starka gummiband, sakta ta mig till chinshimlen är det tänkt. Michael vet inte om det, men det blir en glad överraskning att jag har utsett sovrumsdörren till min anordning. Oj vad kul vi ska ha, jag och min stång.

Kommentera

Publiceras ej