Sista biffen-helgen

0kommentarer

En typiskt bra helg har passerat. Vi hann med lekplatsutflykt, gympa, kompisgäng samt skridskor och kalas för Elsalie. Det fyller ju liksom en helg.
 
Josefine med barnen var på övernattning och helt otroligt nog, somnade de små tidigt. Vi fick jättemycket prattid! Vid 20 blev vi helt förvånade att kvällen bara börjat.
 
Tyvärr hinner man ju då också dricka en hel del vin, samt häva i sig godis, när kvällen är lång. Jag gick och lade mig med tung huvudvärk. Jag tål ingenting nu för tiden och söndagen blev mosig.
 
Nu längtar jag ihjäl mig efter Michael och det känns som om jag går i sirap. Fyra veckor har passerat och det känns i kropp och själ. Tjatar till mig kli på ryggen på kvällarna av stora tjejen samt föreslår att leka frisör i tid och otid. Beröring tack!
 
 

Kommentera

Publiceras ej