Lördagsmys

0kommentarer

Jag har inte riktigt kommit över ännu hur knasigt hotellet jag bodde på i veckan var. Glömde ju lägga upp foton, som jag tog vid utcheckningen. Tyvärr var gymmet stängt då, så ni får bara föreställa er 15-20 meter i takhöjd med höghöjdsbana i taket inklusive in riktig helikopter och ett litet flygplan.
 
Här ser ni flygplanet utomhus aka sviten och bakom där ligger alltså spa-avdelningen förklätt till ett fartyg.
 
Idag har vi snöstorm och jag myser mest runt med Penntrollet. Vi har tänt brasa och samlar tvätt på hög. Den nya tvättmaskinen kommer visst inte förrän på onsdag. Det kommer bli väldigt uppfinningsrika outfits nästa vecka. Jag har endast fultrosor och festkläder rena. Penny lånar tröjor av Elsalie.
 
Nu ska vi dricka varm choklad med touch av saltkaramell, ett inköp på Hotel Chocolate i Köpenhamn min bästa chokladaffär!
 
 

Kommentera

Publiceras ej