Bloggpaus

0kommentarer

Hm, jag får tydligen otrolig bloggtorka när jag är lite stressad. Det är det första jag prioriterar bort och det är väl sunt....men trist!
 
Nu är det bara en vecka kvar innan vi åker ner till Frankrike och det har börjat fladdra stora fjärilar i magen. Det mesta är väl fixat och klänningen är ju faktiskt redan på väg genom Europa med mina föräldrar. Jag tror att jag kommer sakna den här pirriga längtan när allt är över. Hur hanterar man post-bröllop-depp?
 
Fast jag kanske inte behöver fundera så mycket på det med tanke på att jag direkt efteråt åker till Aten med jobbet några dagar. Sedan ska vi ju dessutom sno ihop något kalas för Penny, som hinner fylla två precis innan vi åker. Mycket nu...fast roligt!
Trist utan bilder, så jag slänger in en på tjejerna, kusin Emilia, Elsalies klassmaskot Trulle och en pannkaksstekande mormor i bakgrunden. 

Kommentera

Publiceras ej