Allt går i ett just nu

0kommentarer

oj vad jag ligger efter med mitt liv just nu. Det är liksom stressigt åt alla håll.
 
De senaste två veckorna har ju varit helt hysteriska faktiskt. 10 dagar i Frankrike med bröllopsstress, direkt vidare till Aten på jobb. 8 timmar hemma för att packa om, var ju inte direkt nog för att hinna landa direkt. Hem fredag kväll efter två veckor på resande fot, en kort men händelserik helg där jag desperat försökte komma ikapp mig själv, sedan den här arbetsveckan som innefattar hela tre heldagsmöten.
 
Meningen är ju att jag ska vara ledig på fredagar när Michael är hemma. Det innebär att jag endast har en dag denna veckan till "riktigt" jobb. Skulle ju behöva kika igenom min mailbox tex med cirka 100 olästa jobbmail.
 
Nu sitter jag här på parkeringen utanför Gothia towers, där vi ska ha en heldag med vår R&D-organisation och undrar om man kan skolka för att få jobba istället...?
 
Huvudvärken dunkar i tinningarna och tröttheten är förlamande. Måtte jag fixa dagen.
 
Bild från när jag var lite mer avslappnad, ätandes världens dyraste muffins aka vår bröllopstårta.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej