Yoogaia

0kommentarer

Idag fick jag lite ny träningsinspiration, nu när min fot är lite paj. Lagom till VAB-dagen fick jag via Buzzador erbjudande om att testa Yoogaia- online yoga, en månad. Perfekt, här ska komnas igång med yoga igen!
 
Jag loggade in och kollade runt. Det första jag såg var att de dessutom hade barnpass. Elsalie, som nu under kvällen repat sig från magsjukan, var genast på. Vi drog fram mattan och hon körde igång med hjälp av instruktören på ipaden.  Trots att det var på engelska hängde hon med bra i rörelserna och jag stöttade med översättning.
 
 
Imorgon tänkte jag köra ett liveinstruktionspass vid 10. Dock hoppar jag nog över webcam-grejen som man kan köra för att få personlig instruktion, eftersom jag antagligen kommer att ha två glada nakenfisar skuttandes runt och på mig. Värt att testa i alla fall!

Kommentera

Publiceras ej