Veckan som gick

0kommentarer

Veckan har varit bra på så många sätt. I onsdags var jag på bokcirkel och Sandra hade gjort en grym asiatisk biffsallad.
 
Jag hade inte läst klart boken men kom hem med en massa läsinspiration och härlig peppkänsla efter att ha umgåtts med fina vänner.
 
Torsdagen ägnades åt tidigt firande av mammas 60-årsdag, som inträffar först nästa vecka. Barnen flockades framför tv:n och lekte i tydlig hierarki med äldst bestämmer.
 
Under fredagen tog jag och brorsan oss en löptur hemma i Vänga. Tyvärr fick jag smärta i utsidan av foten och nu undrar jag om jag överansträngt mig där. Smärtan varierar mellan att jag inte kan stödja på foten till knappt någon känning alls. Nu vilar jag mig i form.
 
I helgen har jag och Penny hängt med grannarna. Loke och Penny har röjt runt både ute och inne.
 
Härligt med grannkompis! Både för mamma och barn.
 

Kommentera

Publiceras ej