Snart springdags

0kommentarer

Nu är det bara två veckor kvar och jag börjar känna mig lite stressad. Igår hämtade jag ut min goodie bag på jobbet inför Göteborgsvarvet och då slog det mig att den form jag är i nu är den jag kommer starta med om 2 veckor. Inget att göra åt. Foten är fortfarande öm, men blir bättre för varje vilande dag. Höftböjarmuskeln är stel men kan mjukas upp med yoga och stretch. Det mentala kan jag dock jobba med.
 
Jobbet var i alla fall generösa i sin gåvopåse:
 
Inte mindre än två tröjor fick vi. En att springa i och en långärmad överdragströja att värma sig med. Det ska bli kul att springa och känna lagkänslan, även om jag blev lite avundsjuk på alla vårruset-bilder från gårdagen. Jag menar, de har ju minst lika kul och nöjer sig med fem sköna kilometer. Dessutom får man picknickkorg!

Kommentera

Publiceras ej