bloggpaus?

0kommentarer

Den här bloggen dog visst lite när jag började jobba. Mitt liv just nu:
 
- Gå upp snortidigt, typ 05.30 pga Penny
 
- "Titta" på barn-tv, dvs ha Penny i knät och sov i en obekväm ställning bakom hennes rygg så att hon inte upptäcker dig. Straffet är oftast hårryckning. Jag har en lustig kort lugg på höger sida....
 
- Masa mig in i badrummet för att släta ut ansiktet med hjälp av diverse krämer. Bolla samtidigt med otålig bebis som vill äta maskara, slicka på rougeborsten och suga på eyelinern. 
 
- Ta mig samman, klä barnen, klä mig själv, fixa ta-med-frukost och åk till förskolan
 
- Jobba, jobba, jobba
 
- Hämta på förskolan och leka lite. Dansa till hög musik ihop med barnen
 
- Laga mat under krigszonsförhållanden. 
 
- Bryt ihop. Ät!
 
- Läggning av barn
 
- Släng dig i soffan och sjunk in i dvala
 
- Inse att klockan är 23 och att allt börjar om imorgon, så lägg dig!
 
Så när ska jag blogga? I dvalan på kvällen kanske men jag orkar då inte ens tänka en vettig tanke. Jag kanske får ta en bloggpaus nu? Jsg inser ju att det är svintrist att läsa det här...
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej