Smak av semester

1kommentarer

Åh snart checkar jag ut från jobbet och drar till Liseberg med familjen! Det ska bli fantastiskt kul faktiskt. Jag är sugen på att testa Helix och se barnen riva runt bland kaninerna. Det är ju Pennys första medvetna gång.
 
Som bonus är ju nästan hela min originalfamilj med pappa, syster och bror samt deras familjer. Bara mamma som saknas och får sköta sin skolavslutning istället. Detta känns som en minisemester mitt i veckan och det är ju sådana här stunder vi får ta oss i år när våra semestrar inte överlappar någonting.
 
Omotiverad bild på mig själv vid skrivbordet eftersom jag inte kan lägga upp två inlägg i rad utan bild. Håll till godo!

1 kommentarer

Nina J

10 Jun 2015 21:39

Man får inte lägga upp närbilder med sådana där fantastiska ögonfransar. Tänk på mig - har fortfarande inte kommit över att Malin T frågade mig om jag klippt mina i åk 4! De är dessutom både glesa och ojämna. Åh vad snyggt! Hoppas ni har en härlig dag!

Kommentera

Publiceras ej