Liseberg

0kommentarer

I onsdags var vi ju som berättat på Liseberg. Och vad härligt det var! Elsalie och kusin Emilia var som höga och det var så roligt att bara titta på dem.
 
Stora åkband köptes och det åktes och åktes.
Även morfar, morbror och Michael roade sig kungligt. Jag själv nöjde mig med kaninresan och en omgång Helix. Jag är ju lite bestämd med att man borde åka allt nytt åtminstone en gång. Jag mådde dock så illa efter Helix att jag funderar på om 2015 var året när jag officiellt förvandlades till fullfjädrad passa-grejerna-och-spela-på-lyckohjuls-morsa. Så jävla tråkig! Men jag har ju inte lust att gå runt illamående hela tiden.
 
Om jag inte kan bidra till åkglädjen, så får jag fixa sockerrus.
 
 
Penny gillade nog sitt första, medvetna besök även om alla intryck gjorde att ögonen snurrade i skallen redan efter 1,5 timme. Ett tag när det blev för mycket så gick hon istället från soptunna till soptunna och kikade ner i det svarta hålet. Lite lagom spännande.
 
Hon åkte dock en del saker, käkade en stor strut mjukglass (min tyvärr, medan jag fick hennes halva i bägare) samt klappade en kanin på foten.Det måste väl ändå anses som en heldag!

Kommentera

Publiceras ej