Bröllop

0kommentarer

Vilket fint bröllop vi var på i helgen! Min svägerska gifte sig med sin Peter och det blev verkligen en kärleksfull dag.
 
Även om de nog tänkt sig ett enkelt, spontant och nedtonat bröllop så växte det nog på dem den sista tiden och det blev en storfest ändå. Jag tror inte att de ångrar det!
 
Vi började i Onsala kyrka, där Penny grät vid varje psalm pga musikens mollton. Svårt att förklara att ingen var ledsen, när musiken spelas på orgel.
 
Sedan blev det trädgårdsfest och vi avslutade på Hamnkrogen i Gottskär. Ett ställe med väldigt god mat men tyvärr rekord i dålig service. Gänget var fantastiskt härligt och jag hade så roligt!
Glad brud som höll fanan högt.
 
Jag tog inte många bilder och ingen på mig eller familjen, så jag snodde några från Facebook.
Jag, Magnus och barnen.
 
Michael.
 
Det var en dag med mycket känslor, tal och glädjetårar. Det fick mig att börja längta enormt efter september....

Kommentera

Publiceras ej