Annorlunda bröllopsfoto

0kommentarer

Åh vad jag har oroat mig för svensexan och för att råka avslöja mig. Jag har ju inte ens vågat blogga.
 
Vi har ju inte haft den lättaste veckan när vi helt plötsligt helt blev av med varmvattnet. Igår vid 19 meddelade rörisen att det inte blir något under helgen heller. Med flottiga korvar i håret och ett moln av svettdoft runt oss fick Michael nog och installerade värmepannan helt själv. 
 
Det var så ljuvligt att få duscha varmt i morse och jag hann piffa mig lite innan vigseln. Michael kunde inte vänta på uppvärmningen igår utan duschade ljummet. 
 
Jag borde kanske förvarnat lite idag för den där bröllopskyssen med morgonandedräkt var väl inte allt man drömt om...Att vi sedan inte ens höll i varandra pga chock och överraskning, ser säkert också konstigt ut på bilderna. Jag får invänta grabbgängets samlade mobilbilder..
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej