Vigsel

0kommentarer

Nu har jag äntligen fått tag på några bilder ifrån vår vigsel i lördags. I all enkelhet, i vardagsrummet och med en överraskad brudgum.
 
 
Svensexegänget blev våra vittnen och allt gick ju bra.
 
Jag har ju förstås några bilder från svensexan också.
 
Första dressen, femkamp i lustiga fordon väntade samt ett fejkat bungyjump.
 
Dress nummer två. Gokarttävling.
 
På kvällen fick han vara lite stiligare.
 
När han kom hem på eftermiddagen under söndagen var stämningen dock lite lägre. Michael var så bakfull att han inte ens klarade av att sitta raklång i soffan.
 
 
Nu är han på havet igen och ordningen återställd. Det känns lite skumt att vi nu faktiskt är gifta och att han heter Wängroth. Jag väntar nof till "det riktiga" bröllopet i september innan jag känner efter. Det här gick ju så snabbt och min bröllopsnatt blev ju så torftig.
 
Med risk att låta väldigt mycket Agneta Sjödin så fick jag i alla fall ett fint litet tecken igår när jag på måfå pytsade ut lite hudkräm.
 
 Det ska nog gå fint det här äktenskapet!

Kommentera

Publiceras ej