Träningsskryt

0kommentarer

Jag vet att jag lagt upp detta på både instagram och Facebook, men jag vill vältra mig i det lite till.
 
I regn och blåst sprang jag idag hela 7km utan att ha någon som helst känning i höften som skadades i våras. Ingen känning alls, inte ens stelhet! Så himla härligt!
 
Jag har ju varit hos sjukgymnast och fått två olika rehabträningspass. Jag ska ju inte säga att jag varit superflitig, men jag har inkluderat övningarna när jag tränat annat och kört en hel del yoga för löpare med liknande stretchövningar. 
 
Jag har ju testsprungit några gånger innan och även om det gått ok, så har jag ju känt att det varit skillnad mellan höfterna. Men nu, inget! Jag flög fram faktiskt. Jag sprang dessutom i nedförsbackar som sjukgymnasten varnat för. Så skön känsla. Jag kan springa igen!
 
Jag är faan bäst!😊

Kommentera

Publiceras ej