Tjejhelg

0kommentarer

När jag kikade igenom mina bilder i telefonen påmindes jag om att jag glömt att skriva om min otroligt mysiga helg, förra veckan.
 
Nina och hennes Ville kom hit på övernattning och det var så härligt med en tjejhelg ( märk väl, tjejhelg MED barn, medan grabbhelg tydligen alltid är UTAN barn...)
 
Vi var på stranden en sväng och trots blåst, var det ganska njutbart i solen. Skönt att bara ha var sin unge att stimulera och hålla reda på. Vi kunde till och med samtala då och då, jag och Nina.
Sedan lektes det i trädgården och Ville njöt av att förvandlas till storebror för en helg.
 
På kvällen somnade de små och vi fick en hel kväll med yoga, vin, äckligt mycket smågodis och en barndomsfavorit; klädprovning.
 
Jag hade under veckan rensat ut några påsar kläder och Nina provade igenom för att hitta fynd. Jag provade min brudklänning och drömde mig till september. 
 
Så tack Nina för myset och snacket! 
 
Vi har också en träningsutmaning ihop. 30 pass innan 19/9. Ett pass kan vara olika typer av fysisk aktivitet, men det kräver att man byter om eller ångrar att man inte gjorde det. Häng på!

Kommentera

Publiceras ej