Stilla dagar

0kommentarer

Nu har vi börjat anpassa oss lite, jag och Penny till det lugna livet. 
Igår kom Peter förbi och tog med Penntrollet på en hundpromenad med efterföljande pannkaksmiddag.
Skönt för mig att få en ledig stund och jag hann både träna, duscha och slappa. Lyx!
 
Idag hängde vi en stund hos grannarna och fick både lunch och sällskap. Penny och Loke lekte på ettåringars vis men verkade uppskatta varandras sällskap.
 
 
De har skaffat katt dessutom vilket gjorde Penny lycklig. Jag vet inte om jag blev så poppis dock.
 
Michael har efter tre dagar ännu inte kommit på båten eftersom helikoptern har problem i den hårda vinden. Så han hänger på hotell i Kristiansund, sover ut, shoppar, går på bio och äter ute. Om jag är avundsjuk? Så mycket att det gör ont...men jag gör vad jag kan här med ansiktsmask, nagelfix och hårinpackning. Om jag blundar så kan jag nästan tro att jag är på spa....i alla fall tills Penny ropar godmorgon vid 4-5-6-tiden.
 
Jag har börjat följa Downtown Abby nu på Netflix. Antagligen sist av alla, men jag gillar den och eftersom Michael inte verkar så sugen, så får det bli min ensam-serie. Många säsonger att se, gött!

Kommentera

Publiceras ej