Sista föräldralediga tisdagen

0kommentarer

Idag fick Penny stanna över lunch på förskolan. Allt gick fint, förutom just ätandet. Fisk och potatis var tydligen inget som föll henne på läppen.
 
Väl hemma somnade hon och jag passade på att träna medan lunchen kokade på spisen. Det gäller ju att passa på, de stunder man har. Elsalie förevigade min benböj och jag måste tyvärr konstatera att hur jag ser ut i mitt huvud när jag tränar (tänk valfri gladiator) inte riktigt matchar verkligheten.
 
Men, men det är mycket vilja!
 
Sedan pusslade vi prinsesspusslet,
 
 
Byggde Olof och åkte pulka.
 
Notera ögonfransar av lönnäsor och ögon av tortellini.
 
Dagen har avslutats med informationsmöte kring skolstarten för Elsalie. Jösses var vissa människor fokuserar på fel saker ibland. Arga röster kring lokalernas sunkighet istället för att diskutera viktiga saker. Vad jag vet har Elsalie aldrig klagat på några tapeter där hon varit....Men allt kommer väl att landa så småningom. Jag satt mest och tänkte att "Hjälp, jag har redan ett skolbarn!" Helt overkligt med tanke på att dessa 5-6 år har gått så vansinnigt fort!

Kommentera

Publiceras ej