kvällsaktivitet

0kommentarer

Jag vet att detta kommer låta så sjukt pretto och flummigt på samma gång, men vilken häftig känsla det var att köra yoga inne i vardagsrummet med stormen vinandes utanför. Att känns sig som om det var jag som var stormens öga, lugn men kraftfull, medan världen rasar runt mig. Dämpad belysning så att de piskande träden syns tydligt genom fönsterrutorna. Mäktigt!
 
När man är ensam vaken en lördagskväll kan man alltså roa sig med den här appen:
 
Den är väldigt bra tycker jag, även om det är svårt att köra yoga utan "live"-instruktör. Om man som jag är nybörjare, så måste man ju kika på ipaden hela tiden (även om instruktionerna är tydliga) och det är svårt i vissa positioner. Min förhoppning är ju att bli så pass rutinerad att jag ska kunna de vanligaste positionerna utantill, men jag har en bra bit kvar... Idag körde jag "intermedate strength" 30 min.
 
 Jag vet att klockan är 22.45 men jag lovar att jag är nykter, bara lite yoganyfrälst och storminspirerad. Jag är inte Malin Berghagen ännu.

Kommentera

Publiceras ej