volym, yoga och popcorn

0kommentarer

Nu har jag jobbat min första hela, ensamma vecka och hjälp vad lite tid man har över. Jag får vara glad om jag hinner duscha då och då. Igår kväll hann jag duscha men blev sittande i telefon efteråt med en saknad vän och missade då att borsta håret. Jag vaknade i morse med en otrolig frisyr och Penny blev inspirerad.
 
 
All volym är inte av godo tyvärr. Ibland saknar jag mitt totalt platta hår från innan permanenten.
 
Fredagar brukar annars bjuda på träning på jobbet inför Göteborgsvarvet men jag bangade ur med min snart-tre-veckor-snuva i kombination med ösregn. Lite vekt, men också skönt.
 
För att kompensera min dåliga karaktär fick jag ett ryck efter förskolehämtning, middag, bad och läggning. Jag släckte ner, tände en massa ljus och körde 60 min yoga. Så underbart! Jag tror till och med att jag somnade till en mikrosekund på avslappningsdelen.
 
Sedan poppade jag perfekta popcorn, skivade en mango och rotade fram en chokladkaka och slog mig ner framför tvn. 
 
 
Sa jag att popcornen var perfekta? Jag menar på riktigt. Stora fluffiga och med endast fyra kärnor kvar i botten. Jag misslyckas aldrig. Det är faktiskt min största talang. 
 
Klart slut!

Kommentera

Publiceras ej