Julfrid??

0kommentarer

Så är vi nu äntligen på plats i Vänga för julfirande. Jag är dock helt slut redan nu. Först två veckor själv i värsta jul- och jobbstressen, lite vab och förkylningar, sedan paketinslagning fram till midnatt igår och så toppat med en morgon som fullkomligt ballade ur. Allt skulle packas, stuvas in i bilen, sopor slängas, barn badas och mitt i allt blir jag tvungen att ta ett jobbmöte per telefon. En svettig timme där jag hysshade på barnen, mutade, hotade, allt medan jag försökte svara någorlunda tydligt på frågorna från Holländska fabriken. Mute-knappen trycktes in och ut konstant!
 
Men vi kom iväg, 2 timmar försenade och kaffet fick intas på en mack.
 
I år har vi dragit ner på klapparna, men det märktes faktiskt inte alls igår när allt skulle slås in. Jag kände mig väldigt ensam då och hade gärna haft en hjälpande hand.
 
Måtte julfriden komma och fånga upp mig!
 
 

Kommentera

Publiceras ej