Veckorna som gick

0kommentarer

Så lite som blir skrivet och så mycket jag har velat säga. Jag har ju till och med samlat på mig lite bilder.
 
Så för att sammanfatta senaste tiden får jag väl köra en bildkavalkad.
 
Nakenhoppning
 
Elsalie tältade själv i trädgården i flera nätter innan en katt skrämde henne tillbaka till sängen. 
 
Båten fick luftas några gånger i år i alla fall.
 
Alla utom jag kvällsdoppade.
 
Brorsan och kusinerna hälsade på.
 
Pappa var avslappnad
 
Glass!
 
Julia, Toni, Juni och Iris hälsade på och dagen efter åkte vi till Tjolöholms slott.
 
 
När Elsalie lånar telefonen så hittar man ett sällsynt motiv i bildbanken efteråt.
 
 
Första dagen för förskola respektive fritids.
 
Penny och jag drog till Noas ark.
 
 
 
Sedan börjar ju tvättstugan äntligen ta form. 
 
Så, jag hade ju velat skriva om hur jag sista veckan fick sommar med hela familjen där allt ingick; båt, bad, grill och vänner. Ljuvligt!
 
Jag hade också velat skriva om hur sjukt mycket cred Michael fick när han åkte till Borås djurpark med barnen när jag jobbade. Vart var den beundrande massan på alla mina ensamma utflykter under juli?? Eller för att inte säga under alla mina år som sjömanshustru...Sjukt orättvist!
 
Sedan bröllopsbestyren...men det kanske jag helt enkelt får skriva om i eget inlägg.

Kommentera

Publiceras ej