Plus och minus blir noll, eller hur?

0kommentarer

Spana in vad jag just gjorde:
 
Detta är alltså en supernyttig juice ackompanjerat av chokladbollar. Alltså inte "hej jag ser ut som en chokladboll men är egentligen en nyttig dadelboll, så när du biter i mig kommer du bli så besviken eftersom dadel inte är samma sak som raffinerat socker"-bollar utan riktiga, ljuvliga chokladbollar.
Men spana in juicen!!! Åhhåhå, här snackar vi nyttigheter. Den är neongrön eftersom den består av grönkål (massor av grönkål), selleri, färsk ananas (japp lyxlir), citron och ingefära. Så nyttig att jag storknar...och god! Jag har ju insett att jag är ganska ensam om att inför mitt bröllop passa på och gå upp en sisådär fyra osmickrande kilon (tack skitsommaren 2015, vars väder gjorde att det enda vi kunde roa oss med var att fika och sitta still i lä) och dessutom har min hy fullkomligt blommat ut i på ett icke-rosigt sätt utan mer Östersjö-algblomningssätt.
 
Så något måste göras. Nu ska hyn juicas fin och chokladbollarna får jag väl trycka i mig, alla på en gång, så att jag får en överdos och blir mätt på sötsaker för flera veckor (He he he, wish me luck!)
 
Men träningen går åtminstone jättebra! Jag får till pass var och varannan dag här hemma eller med Åsa på jobbet. Jag tror till och med att jag ligger i väldigt bra fas med min och Ninas utmaning. Vi skulle köra 30 pass på 60 dagar och nu är det 26 dagar kvar och jag kan räkna ihop till hela 19 pass avklarade.

Kommentera

Publiceras ej