Tjejkompisar är bra skit!

0kommentarer

Igår fick jag verkligen nog av vardagstristessen. Efter att ha kämpat med nattning i cirka 1 timma och 40 minuter av Penny, gick jag klockan 20, helt färdig, upp för att laga mig en vissen ensammiddag och möttes av följande syn:
 
Allt var framdraget, verkligen varenda liten pinal. Mitt tålamod tog slut och jag behövde få känna att livet har lite mer att erbjuda. Just nu är det alldeles för lite sex and the city och för mycket gnälliga eftermiddagar.
 
Så jag bjöd helt sonika in mina Onsalakompisar till idag på efterrätt och vin efter middag och läggning idag. Och de kom allihop! Jag älskar när man kan vara så pass spontan och få till en träff med bara ett dygns framförhållning.
 
Så ikväll kändes nattningen mycket skönare när jag visste att jag snart skulle få härligt sällskap. Det blev så mysigt! Nu kan jag klara av lite fler tandsprickningar och skitnätter. Nu har jag fått lite vin och kompishäng, så batterierna är laddade igen.

Kommentera

Publiceras ej