Hemma på vår gata

1kommentarer

Igår mötte jag och Penny upp Elsalie nere vid hamnen efter att hon och Michael varit ute och fiskat. Då tog jag lite bilder i den fina sensommarsolen. Självklart blir ju bilderna aldrig som i mitt huvud, men föreställ er strålande höstsol, glittrande vatten och vajande båtmaster.
 
Jag vet att ni bara ser ofokuserade ungar och en asfaltsgata. 
 
I alla fall, jag ville i alla fall visa hur det ser ut på vår gata. Att den faktiskt stupar rakt ner i havet. Jag trodde aldrig när jag flyttade från Asperö att jag skulle få bo så nära havet igen, men tänk, det gör jag!
 
Den här bilden tog jag tidigare i somras.
 
Tänk att man kan få bo så här härligt!

1 kommentarer

Louise

09 Sep 2014 16:59

Vilket underbart läge! Lyxigt att bo så nära havet.

Kommentera

Publiceras ej