Ge mig bara några timmar i lättja och livet vänder

0kommentarer

Vi har haft en längre tid med dålig sömn nu, Penntrollet och jag. Men idag, idag sov hon drygt 3,5 timme på förmiddagen. Helt otroligt!
 
Men eftersom hon inte sagt till innan så nyttjar jag ju inte tiden på det sätt jag borde. Men jag njöt och slappade med tidningar, som lagrats på hög, mycket kaffe och choklad. Jag kände mig helt pånyttfödd efteråt.
 
Jag som vandrat i en trött dimma den senaste tiden. Jag till och med kastade in handduken redan efter någon timme igår på en tjejkompis födelsedagsmiddag, eftersom Penny vaknade och jag orkade inte kämpa. Jag hade inget mer att ge, inget alls. Trots att jag satt upp håret och slängt på läppstift, vilket jag försökte fånga på bild innan jag åkte, men misslyckades...
 
 
 
Men lite vila i soffan och jag satte igång med städning, tvätt, byte av sängkläder och gjorde ordentlig lunch. Jag orkade leka hela eftermiddagen med Penny, gick på promenad, badade och kände mig väldigt tillfreds. Så lite det krävs ändå.
 
 

Kommentera

Publiceras ej