En torsk, tre plattfiskar och ett får

1kommentarer

Jaha, jag vet inte riktigt jag. Tre timmar, en hög med pengar och ganska mycket smärta senare, ser jag ut så här. Till min frisörs försvar så är håret självtorkat och ofixat eftersom jag inte får duscha det på 48 timmar och då ville han inte lägga i några produkter i det. 
 
Vad tror ni? Funkar jag som får? Michael har tydligen redan vant sig, tycker att det är fint och gottar sig åt att "det känns som om han är ihop med en ny tjej"...kanske ett knep att ta till var fjärde år, ändra frisyr?
 
Under eftermiddagen åkte Elsalie och Michael ut till havs för att ta upp kräftburarna. Jag och Penny höll tummarna.
 
 
Men storfiskarna blev utan skaldjur och hade istället med sig nya husdjur i form av en tors, några plattfiskar och två sjöstjärnor. Lyckan var total hos Penny, som dök direkt i hinken och klappade torsk.
 
Nu är vi på väg till havet för att skjutsa hem kompisarna. De har dock hunnit äta lite Hönökaka här hemma först.
 
 
 
 

1 kommentarer

Nina J

03 Sep 2014 15:24

Hör du - har DU tagit bilden på Penny i trappan? Ser ut som att den är tagen i studio. Är det ett luckyshot eller har du snott av Mikael igen? ; )

Svar: Hahaha, busted! Självklart har jag snott bilden från Michael.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej