Yogisen Cissi

1kommentarer

Vet nu vad jag lyckades med igår?! Jag stod på huvudet mot vägg under yogapasset! Jag kom upp själv, stod själv och kom ner utan att falla ihop i en hög! Jag ville bara high five:a hela världen.
 
Nu kanske inte ni blir så otroligt imponerade. Ni kanske reagerar som Michael och rycker på axlarna, går fram till en vägg och gör det utan träning? Men för mig är detta så stort! 
 
Så här såg det typ ut, fast mot vägg.
 
Jag är är ju en sådan som aldrig under hela uppväxten lyckades stå på händer, hjula, gå ner i spagat eller klättra upp på något jävla rep. Jag kunde ju knappt gå på lina om den låg utlagd på marken. Mina partytricks höll sig till en ovig kullerbytta och att kunna bita i tån...Samma med löpning, som aldrig var min grej.
 
Men se på mig nu! Jag behövde visst bli vuxen för att inse att man kan stå på huvudet och springa långt....om man tränar. Insikter, mina vänner, väl värda att vänta på.
 
Nu hoppas jag att åtminstone Elsalie kommer att bli impad när hon kommer hem idag. Håll tummarna för att jag lyckas göra det även på hemmaplan.

1 kommentarer

Nina J

20 Oct 2014 20:59

Va?! Tro mig, det finns folk där ute som är galet imponerade. Och du är en sådan inspiration! En dag - när jag lyckas komma igång med en regelbunden träning, så finns det fortfarande hopp. Du är grym!

Svar: Tack!
Cissi

Kommentera

Publiceras ej