så här kan man också ha det...

1kommentarer

Idag och till på torsdag ska jag få känna på ett " normalt liv". Michael är på kurs i Göteborg och är borta vanliga 8-17-tider.
 
Första dagen avlöpte väl och jag njöt av känslan att han snart skulle komma hem och ta över. Precis när vi var inne i djupaste hell hour, med en bebis som bara ville vara i famnen och en storasyster som röjde runt, rädd för att somna, då kom han, prinsen på vit springare och räddade mig. Den känslan skulle jag kunna vänja mig vid...
 
 

1 kommentarer

Nina J

23 Oct 2014 07:57

Förstår precis hur du menar, åh vad skönt för dig att testa på! Jag njuter alltid extra när Mikael byter från natt- till dagpass, att han kommer hem lagom till läggning istället för att åka mitt i kaoset.
Enjoy! : )

Kommentera

Publiceras ej