Fin fölsis

0kommentarer

Oj vilken fin födelsedag jag har haft. Jag är jättenöjd trots att jag som vanligt firar den utan sjömannen.
 
Dagen började härligt med sovmorgon till 8! Helt otroligt! Sedan fortsatte turen när Elsalies cykel blev upphittad av kocken på hennes förskola. Den hade stått utanför Hemköp med punktering på båda däcken. Sönderlekt... Men hon hade känt igen den, tagit hem den och Elsalie blev så glad.
 
När man fyller år får man bestämma tårta, så idag har vi festat på kärleksmumstårta från Majgården. En så chokladig sak att de flesta andra tröttnar redan vid första inandningen. Men inte jag.
 
Två blomsterbud har jag dessutom fått. Ett från Michael och ett från min barndomskompis. Det känns så lyxigt att få ett bud, bara till sig själv.
 
 
Helt själv behövde jag inte fira för Josefine och Tilda kom och förgyllde eftermiddagen. Mysigt med en hel tjejmaffia. Jag fick höstdoftande pumpor och en läcker saltkvarn.
 
 
 Enda smolket i bägaren är att Elsalie blev sjuk på kvällen och fick lägga sig med feber. Imorgon blir nog en annan typ av dag....

Kommentera

Publiceras ej