Busy bee

0kommentarer

Hur blev det helt plötsligt fredag? Den här veckan gick rekordfort. Fast det känns ju alltid så när man har fullt upp. Michael har varit på kurs och jag har skött det vanliga hämta-lämna-babysim-boll&lek-gymnastik-racet.
 
Fnissar åt att jag för en sekund tänkte att nästa vecka, det blir ju en "vanlig" vecka utan så mycket saker. Det är ju bara kurs i Norge för Michael tors-fre, en operation på ons, en umgängesdag med hans mormor på mån och just det ja, han ska på grabbhelg lör-sön....förresten på tis kommer ju en massa buskar och träd, han har beställt, som ska planeras också..... Tur att jag har en spaövernattning den här helgen att vila upp mig på.
 
Igår körde jag och Sara torsdagsträningen. Penny var vaken och gjorde allt hon kunde för att få uppmärksamhet. Övningar på matta är svårt med en 1-åring över sig frenetiskt pussandes med öppen mun. Trots (tack vare)det vaknade jag med otrolig träningsvärk idag.
 

Kommentera

Publiceras ej