tips!

1kommentarer

Roligaste tipset på adventskalender fick jag under eftermiddagen av min lillasyster. En sagokalender! Perfekt eftersom det är så svårt att hitta 24 små och BRA paket, som dessutom ska köpas och slås in. Sedan fås det ju saker hela tiden och detta verkade spännande.
 
Så jag fick mailat en saga som klipptes i 24 delar och sattes upp på min egenbroderade adventskalender (Johodå, man är ju ändå lite händig sådär...).
 
 
Sedan ska tre saker inhandlas, som en del i sagans skattjakt; en reflex, en slinky och tatueringar. Perfekt!
 
Elsalie har cirkulerat kring mig hela tiden och är supernyfiken! Det ska bli kul och jag är så glad att få användning av min hemslöjdade kalender.

1 kommentarer

Evvis

27 Nov 2014 08:35

Oj det ser ju ändå riktigt bra ut! Trodde faktiskt att det var en av farmors gamla klenoder du dragit fram men nu blebv jag ändå lite impad att du hållt ut ett helt broderi! Hoppas Elsalie blir nöjd!

Kommentera

Publiceras ej