Sömn

1kommentarer

Vi sov ända till halv 8 idag!
Det hade ju varit fantastiskt om det inte vore för matningen vid 24, nappisättning med omnattning vid 00.58, 2.10 samt 2.34.
Sedan var det ju lite synd att storasyster tydligen inte kunde sova vid 3.01 och väckte lillasyster som då såg chansen att vara vaken till 4.41 när hon hade underhållning i sängen.
 
Ny matning vid 5.38 störde väl också lite samt nappisättning vid 6.03 och 6.14 samt 6.57. Men sedan fick jag ju sovmorgon ända till 7.30. Så skönt! OBS ironi.
 
Ja, hon är snuvig och då är napp verkligen jobbigt. Eftersom jag nu är levande död så har jag börjat ta skärmdumpar varje gång jag väcks för att ha koll på eländet. Det är ingen vacker syn att bläddra igenom bilderna på morgonen.
 
 

1 kommentarer

Nina J

06 May 2014 20:52

Din stackars jävel. Jag vet hur mkt ångest det är, att ligga och vänta på nästa pip. SÅ stressande. Men det går över... Säger de.

Kommentera

Publiceras ej