Mera paket!

0kommentarer

Jag fick en spännande avi i brevlådan och det var med förväntan jag hämtade ut paketet på Lollipop (godisaffär och paketutlämningsservice) idag. Det stod i Michaels namn men jag kunde inte komma på något han beställt, så allt var ju möjligt! Enda ledtråden var att det stod utlandsförsändelse på det.
 
Vilket antiklimax när jag slet upp paketet och hittade hans japanska knivar, som han dessutom berättat flera gånger för mig att de var beställda och på väg. Suck! Ja, jag har blivit extremt bortskämt efter chokladasken i brevlådan. Nu tror jag liksom att alla paket innehåller något fantastiskt till mig.
 
Michael, you've created a monster!
 
Fint inslagna var de också i rosa, blommigt papper samt någon japansk dagstidning. Men vad ska jag med knivar till när kocken är till sjöss?

Kommentera

Publiceras ej