Träning

0kommentarer

I tisdags var jag på studiebesök i Pixbo och deltog i min kompis Lenas träning med hennes föräldragrupp. Väldigt inspirerande och svettigt! Trasiga armbågar fick jag också efter ålandet i gräset.
 
 
Idag var det min tur att köra med mina kompisar. Jag hade förberett ett väldigt ambitiöst pass men vi tog oss igenom det! Skönt att känna att vi har utvecklats under dessa veckor ändå. 
 
Nu är det ju bara löpningen som skall infinna sig också. Gud vad det går trögt. Jag som hade räknat med att vara igång vid det här laget.... Jag har ju egentligen inget att skylla på eftersom det visst står en löpvagn och stirrar på mig i uterummet. Skärpning! Det kan eventuellt bli pinsamt i augusti när jag ska ta mig runt midnattsloppet. Sa jag att jag anmält mig till Göteborgsvarvet 2015? Oj oj oj.

Kommentera

Publiceras ej