Sjuk mamma och snäll bebis

1kommentarer

Penny alltså, vilken snäll liten goding hon är ändå. Idag har hon verkligen varit exemplarisk.
 
Jag vaknade i morse och var hängig. Snuva, huvudvärk och allmänt kass. Jag ställde in torsdagsträningen och väntade in morgonsovstunden. Eftersom det varit lite si och så med sömn den senaste tiden så hade jag inga stora förväntningar. Men då somnade hon på en sekund och sov snällt i 1,5 timme. Jag fick lite kraft och åkte in till Kungsmässan för bh-jakt. 
 
Tuttarna gör ju verkligen en resa genom graviditet, amning och viktuppgång/nedgång så jag har insett att väldigt få av mina bh:ar verkligen passar och min rygg brukar ganska snart säga ifrån om något är fel med stödet. Så ut med det gamla och in med det nya. Penny fick snällt sitta och titta i provrummet när hela Change-utbudet provades igenom för att fastställa min nya storlek. Hon log, skrattade och charmade personalen. Så nöjd med att pilla på någon galge och en kotte som legat under vagnen.
 
Efter 5(!) nya bh:ar började jag dock bli svag igen och vi drog hem. Väl hemma var jag helt snurrig av trötthet. Då somnar Penny i vagnen och sover 2,5 timme utan ett knyst
Tack! Jag fick sova lite till och nu ska vi nog klara oss ända tills Vänga där mormor och morfar får avlasta.
 
Så midsommar får nog tyvärr tillbringas i mitt gamla flickrum. Här ska vilas!
 

1 kommentarer

Nina J

22 Jun 2014 11:34

Åh, jag kommer ihåg när du var magsjuk och ensam med Elsalie när hon var i ungefär samma ålder? Och du spred ut majskrokar som underhållning. Din stackare.

Kommentera

Publiceras ej