Morsa på stadsbesök

4kommentarer

Snart ska jag in till Göteborg och luncha med min lillasyster. Det känns nästan lite högtidligt nuförtiden med storstaden. Så jag har klätt upp mig efter bästa förmåga. Hur ser modet ut i stan egentligen, bland vanligt folk som faktiskt jobbar? Här hemma blir det ju mycket shorts, linne och mjuka kläder...
 
Här försöker jag posa mitt bästa, men det vill sig inte riktigt ändå. Jag skulle behöva en kurs i selfies. 
 
Det ska bli skönt att lufta sig lite i alla fall och spana på folk ute i världen. 

4 kommentarer

Kristin

27 Jun 2014 20:28

Vilken snygg klänning Cissi! Får man fråga vart du har köpt den ;)?
Tack så mycket för trevligt och gott besök igår! Kram.

Svar: Tack själv, det var så mysigt att ni kom! Jag blev ju dessutom så sjukt nöjd med maten.:-)Klänningen är köpt på zalando!
Cissi

Nina J

29 Jun 2014 21:38

Urfin klänning! Frågan är hur folk på stan ser ut när föräldralediga småbarnsföräldrar är sådär snygga. Och shit vad smal du ser ut. Träningen?!

Svar: Förlossningen gjorde väl sitt till men annars skulle jag säga ja, träningen. Jag har nog aldrig tränat så här regelbundet som jag gör nu.
Cissi

Anonym

30 Jun 2014 07:33

Skitsnyggt! 😀

Anonym

30 Jun 2014 07:33

Skitsnyggt! 😀

Kommentera

Publiceras ej