Vilken helg!

0kommentarer

Och än är den inte slut.
I fredags var jag på lunch hos Emelie i vår egen mammagrupp som blivit. God fiskgryta intogs och Elsalie lekte prinsessa med de andra två storasystrarna. Jag är så glad för den här lilla gruppen!
 
På eftermiddagen väntade finbesök från Asperö i form av Jossan, Tilda och Olle. Väldigt mysigt med övernattningsträff och tid att hinna prata. Även om det kan vara svårt att få avsluta sina meningar utan att bli avbruten av fyraåringarna. 
 
Igår tog vi långfrukost innan det var dags för bad och påklädning av alla barn. Fyraårskalas i Haga i Göteborg hos Evelina väntade. Väldigt fint ordnat med lekar och glassbar. 10 barn och två bebisar tillsammans med snart två veckor utan avlastning hemma gjorde dock till slut att min hjärna kändes alldeles mjuk. Så lite groggy åkte jag hem med mina två trötta flickor.
 
Idag väntar Knatteskutt för Elsalie och sedan får vi besök på eftermiddagen. Efter att jag lagt ut bilder på mina cancerogena fiskpinnar i veckan tyckte Anna så synd om mig att hon erbjöd sig att komma hit med en pulled pork. Facebook är användbart!
 
Nu sitter vi och pustar framför 5-milen. Kaffe, kaffe och kaffe, sömnen är sisådär. Jag måste ta tag i Pennys nattätande. Jag blev så inspirerad av Emelie som tog fighten med sin dotter för något månad sedan. Jag ska! Ska bara ladda först... mera kaffe!

Kommentera

Publiceras ej