Utan min lilla spexare igen

0kommentarer

Igår hämtade Elsalies pappa henne för sina två veckor. Hon brukar ju alltid vara här tis-ons mitt i, så det är ju bara en vecka innan vi ses igen. Trodde jag.
 
Jag hade glömt (förträngt?) att de ska till Sälen och åka skidor sön-tors och då blir det alltså ingen förskola och Onsalavistelse nästa vecka. Usch vad jobbigt! Två hela veckor utan mitt lilla energiknippe. Jag antar att det är nyttigt för mig att känna på och få förståelse för hennes pappa, som alltid har det så ( för att inte tala om Michaels 4 veckor...), men fy faan! Det känns alltid lika tungt och orättvist.
 
Tur att vi struntade i förskolan igår då, så att vi fick hänga lite längre. Hon hann ju göra ett halsband till mig ("nya" rummet är en hit!) och ha show. En piratdansshow till Beyonce. Mycket uppskattat av lillasyster som kiknade av skratt.
 
 Gammal bild på henne, för jag vet inte hur man lägger in videos, någon som kan?

Kommentera

Publiceras ej