Fullt schema

1kommentarer

Idag har vi haft en fullspäckad dag. Efter lämning på förskola lyckades jag hemmaträna lite samtidigt som Penny sov. Efter lunch var det dags för föräldragruppsträff och idag var vi i kyrkans öppna förskolas lokaler. Sunkigt men trevligt och med en "gympasal" för de större barnen.
 
Sedan var det dags för hämtning och en tripp till Hanna, Helmer och Abbe i Åsa. På vägen dit lyckades jag med konststycket att först försöka tanka på en mack där bensinen tog slut (kom igen, vilken bensinmack saknar täckning??) och sedan fastnade munstycket i min bil på mack nummer två...Jag ÄR Kalle Anka. Därefter blev Elsalie akut bajsnödig och vi körde i ilfart till Åsa.
 
Hela tiden hängde ett tungt bajshot över oss. Penny hade inte fyllt blöjan på tre dagar och jag hade till lunch laddat henne med en halv burk katrinplommonpure....och Bingo! Fast det blev inte så illa som jag befarade och vi var ju trots allt hos en barnfamilj. Puh!
 
Några omotiverade bilder på charmtrollet.
Ville liksom bara arkivera hörselkåpebilden, galna minen och mjölkskägget.

1 kommentarer

Cecilia

13 Feb 2014 23:52

Coolt att sötnosen har tre olika frisyrer också : )

Svar: Olika frisyrer varje dag! Nu jobbar vi mycket med rastafarilooken. Tre dreads är färdiga.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej