Dagarna som går

1kommentarer

Det var flera dagar sedan jag bloggade nu. Vad har hänt sedan sist?
 
Vi har varit på kalas i Vänga. Emilia fyllde 4 och det blev tårta och fullt ös.
 
Kusin Viktor överöste Penny med kärlek.
Vi träffade även Nina, Maja och Ville en stund på söndagen. Ingen bild så klart....
 
På måndagen blev det en Asperötur för att träffa Jossan, Calle, Tilda och nykläckta Olle. Det var så länge sedan jag var där!
Asperö låg kvar, visade dig från sin bästa sida i solskenet och östrabacken var lika kämpig med barnvagn som jag mindes den. 
Elsalie på båten.
Efter Asperö blev det Lek och Plask för Elsalie ihop med moster Evelina.
 
Igår, efter en skitnatt, var jag helt färdig och satt mest och hängde över min kaffekopp. Passande nog hade jag bokat in träning på eftermiddagen med barnpassning av Pennys farmor. Åh, vad jag höll på att boka av det men när hon kom och spillde över lite av sin energi på mig, så kom jag ändå iväg till gymmet. Det är ju ändå egentid och jag lyckades både träna OCH bli piggare.
 
Idag har jag och Penntrollet babysimmat. Hon är så glad i vatten nu att det knappt går att hålla henne i vattnet på grund av hennes glädjesprattel.
 
Så jag håller mig igång, om ni var oroliga. Jag hinner knappt andas. Dagarna rusar faktiskt fram. Det är stor skillnad på föräldraledigheten när man har ett stort barn också.
 
Imorgon blir det föräldragruppsträff på biblioteket och så har jag lovat Elsalie att få ta med sig kompis hem efter förskolan. Hm, kanske ska börja röja lite i röran här då...
 
Den osminkade, tröttögda sanningen...

1 kommentarer

Linea

20 Feb 2014 21:20

Ja du håller igång minsanna. Gött att du kom iväg t gymmet iaf. Man ångrar sällan ett träningspass!

O go Penny, hennes personlighet skiner igjenom kortet:)

Kommentera

Publiceras ej