Viktigt, stor händelse!

1kommentarer

I natt sov Penny hela natten!! Det är så sjukt att jag har svårt att fatta det hela. Hon lade sig vid 7-snåret och vaknade sedan först vid kvart i 6. Helt otroligt! För bara några dagar sedan sov hon ju endast tre timmar på natten.
 
Men ni känner väl mig. Inte kan jag glädjas helt eftersom jag och Michael har ett system där den som tar natten får sovmorgon och vice versa. Detta var ju så klart Michaels natt och jag fick masa mig upp vid 6. Så jävla avundsjuk och missunnsam att jag storknar...I mitt nästa liv ska jag bli god och generös, men jag har liksom en grej för det här med att sova.
 
Idag väntar bröllop i Ugglarp. Nina och Mikaels ska gifta sig där och vi ska tillbringa natten i en husvagn.

1 kommentarer

Elsa på Hälsö

18 Aug 2014 11:21

Grattis!! Om det håller i sig så kanske det kommer vara så att hon vaknar sådär okristligt tidigt ett tag framöver. Men vad gör väl det om man får sova i typ 6 timmar obruten sömn?!? Stort framsteg Cissi!

Kommentera

Publiceras ej